آلفا فیلم

دانلود فیلم و سریال

آلفا فیلم

دانلود فیلم و سریال

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی سریال مانکن

مانکن سریالی است به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی که محصول 1398 می باشد. این فیلم به قلم بابک کایدان نوشته شده است. او همچنین نویسندگی آثار درخشانی همچون رحمان 1400 , تگراس و آینه بغل را در کارنامه اش دارد.

مانکن یک سریال 26 قسمتی یا ژانر اجتماعی می باشدکه هنرمندانی همچون محمدرضا فروتن , مریلا زارعی , امیرحسین آرمان و نازنین بیاتی ایفای نقش می کنند.

دغدغه اصلی سریال مانکن بیان مشکلات اقتصادی و اجتماعی می باشد.

این سریال ابتدا با نام «سایه های بلند» معرفی شد اما چندی بعد به نام «مانکن» تغییر نام داد.

خلاصه سریال مانکن

همیشه عشق های بزرگ دشمنان مخوفی داشته است . موضوع اصلی سریال مانکن نابرابری های اقتصادی طبقه های مختلف جامعه می باشد.

مانکن داستان دختر و پسری به نام های کاوه و همتا را روایت می کند که رابطه عاشقانه ای را با هم آغاز کرده اند و آرزوهای بزرگی در سر دارند. اما ناگهان سرو کله زنی به نام کتایون پیدا می شود که بنا به دلایلی کاوه را مجبور به ازدواج با خودش میکندکه این موضوع مسیر زندگی آنها را به کلی تغییر می دهد و چالش هایی را سر راه شان قرار می دهد که ….

آنچه گذشت …

سریال مانکن با عشق پاک کاوه و همتا شروع شد که ناگهان سروکله زنی به نام کتی (دخترعمو پدر کاوه ) پیدا می شود که به ازای پرداخت پول و آزاد کردن پدر کاوه از زندان با کاوه ازدواج میکند. این ازدواج باعث دور شدن همتا از کاوه و ورود ناخاسته او به یک باند خطرناک می شود و با پاپوشی که برایش می سازند او به زندان می افتد. همچنین خانواده کاوه از موضوع ازدواج کاوه با کتی بی خبرند تا این که پدر کاوه از این موضوع باخبر می شود و به دلیل دشمنی و کینه کهنه با کتی , پسرش را از خانه بیرون می اندازد و او را برای همیشه عاق می کند. مشکلات پشت سر هم برای کاوه به وجود می آیند تا اینکه …

 

برای دانلود نسخه کامل و بدون سانسور سریال مانکن قسمت 7 هفتم رو لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال مانکن قسمت 7

دانلود سریال مانکن قسمت 7 با لینک مستقیم

دانلود سریال مانکن قسمت هفتم 7 با ترافیک نیم بها

دانلود سریال مانکن قسمت 7 هفتم از سایت آلفافیلم

 

منبع : آلفا فیلم

  • anis ramezani